کد خبر:
۱۰۶۶۷۷ ۱۱:۵۰
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان
پدال نیوز- در صورت عدم همکاری شرکتهای خودروسازی فولکس واگن و فیات کرایسلر با اتحادیه اروپا برای انطباق با استانداردهای آلایندگی، انتظار میرود جریمههای سنگینی پیش روی آنها باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس یافتههای تحقیقات مؤسسه پژوهشی AlixPartners به نظر میرسد که شرایط برای ادامه همکاری شرکتهای بزرگ خودروسازی با قوانین و مقررات تازه وضع شده اتحادیه اروپا به منظور کاهش میزان انتشار آلایندهها به جو زمین بسیار سخت و دشوار شده است، چراکه آنها نهایتاً ظرف دو سال آینده فرصت خواهند داشت آلایندگی خودروهای سواری تولید شده خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و به 95 گرم بر کیلومتر برسانند.
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران در این خصوص پیش بینی کردهاند در صورتی که خودروسازان اروپایی اعم از فولکس واگن و فیات کرایسلر نتوانند تا سال 2021 میلادی با استانداردهای مذکور خود را مطابقت دهند، بدون شک با جریمههای سنگینی روبهرو خواهند شد.
بر اساس گزارشی که در CNBC آمده است، آنها در ادامه اظهارات خود همچنین عنوان کردند به احتمال زیاد فولکس واگن و فیات کرایسلر در صورت عدم انطباق با قوانین جدید و سختگیرانه اروپا به ترتیب محکوم به پرداخت جریمههایی معادل دو میلیارد دلار و هشت میلیون و 848 میلیون دلار خواهند شد که به طور قطع برای آنها هزینه گزاف و خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهند داشت. علاوه بر پرداخت جریمه، میزان استقبال از آنها همچنین در جهان کاهش چشمگیری خواهد داشت، چراکه شهروندان و مشتریان بازار خودرو بر این باورند که خودروهای ساخت شرکتهای مذکور آلایندگی زیاد و مصرف سوخت بالایی دارند بنابراین تمایلی به خریداری و استفاده از آنها نخواهند داشت.
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران در این خصوص پیش بینی کردهاند در صورتی که خودروسازان اروپایی اعم از فولکس واگن و فیات کرایسلر نتوانند تا سال 2021 میلادی با استانداردهای مذکور خود را مطابقت دهند، بدون شک با جریمههای سنگینی روبهرو خواهند شد.
بر اساس گزارشی که در CNBC آمده است، آنها در ادامه اظهارات خود همچنین عنوان کردند به احتمال زیاد فولکس واگن و فیات کرایسلر در صورت عدم انطباق با قوانین جدید و سختگیرانه اروپا به ترتیب محکوم به پرداخت جریمههایی معادل دو میلیارد دلار و هشت میلیون و 848 میلیون دلار خواهند شد که به طور قطع برای آنها هزینه گزاف و خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهند داشت. علاوه بر پرداخت جریمه، میزان استقبال از آنها همچنین در جهان کاهش چشمگیری خواهد داشت، چراکه شهروندان و مشتریان بازار خودرو بر این باورند که خودروهای ساخت شرکتهای مذکور آلایندگی زیاد و مصرف سوخت بالایی دارند بنابراین تمایلی به خریداری و استفاده از آنها نخواهند داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها