آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۶۲۷۱
۱۶:۵۰
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
واگذاری اراضی دولتی به بنیاد مستضعفان برای کاهش هزینه‌ها؛

عوارض آزادراه تهران-شمال باید حداکثر 10 هزار تومان باشد

پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت می تواند برای جبران هزینه های آزادراه تهران-شمال، برخی از اراضی اطراف آزادراه را که تحت تملک دارد، را به پیمانکار(بنیاد مستضعفان) واگذار کند تا سطح هزینه ها مقداری کاهش یابد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت ، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش 30 تا 90 هزار تومانی عوارض آزادراه تهران-شمال، گفت: تعیین عوارض با نرخ بسیار بالا، اقدامی غیرکارشناسی بوده و تبعات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.
 
افزایش 30 تا 90 هزار تومانی عوارض آزادراه تهران-شمال عملا موجب هدایت مسافران به مسیر و جاده‌های دیگر می شود تا مجبور به پرداخت عوارض گران قیمت نباشند
 
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش 30 تا 90 هزار تومانی عوارض آزادراه تهران-شمال عملا موجب هدایت مسافران به مسیر و جاده‌های دیگر می شود تا مجبور به پرداخت عوارض گران قیمت نباشند.
 
راه کار تأمین هزینه تمام شده اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، افزایش عوارض نیست
 
وی ادامه داد: البته هزینه تمام شده اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال بسیار بالا بوده و دولت باید از طرق مختلف این هزینه ها را جبران کند، اما قطعا راه کار تأمین این اعتبار، افزایش عوارض راه نیست.
 
واگذاری اراضی دولتی به بنیاد مستضعفان برای کاهش هزینه اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال
 
بدری افزود: به نظر من دولت می تواند برای جبران هزینه های آزادراه تهران-شمال، برخی از اراضی اطراف آزادراه را که تحت تملک دارد، را به پیمانکار(بنیاد مستضعفان) واگذار کند تا سطح هزینه ها مقداری کاهش یابد و به تبع آن از میزان عوارض دریافتی از مسافران کاسته شود.
 
دولت باید دوره دریافت عوارض از مسافران آزادراه تهران-شمال را بالا ببرد
 
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: همچنین وزارت راه و شهرسازی می تواند دوره دریافت عوارض از مسافران آزادراه تهران-شمال را افزایش دهد تا در مدت زمان بیشتری عوارض به صورت معقولانه دریافت شود.
 
عوارض آزادراه تهران-شمال باید حداکثر 10 هزار تومان باشد
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه عوارض آزادراه تهران-شمال باید حداکثر 10 هزار تومان باشد، تصریح کرد: بالا بردن غیرمنطقی عوارض موجب می شود که مردم برای سفر به شمال کشور از راه های دیگر استفاده کنند./
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو