کد خبر:
۱۰۵۹۹۰ ۱۵:۲۹
۱۳۹۸/۰۳/۲۶
رییس سازمان حمایت
تحویل ندادن خودرو پس از تکمیل وجه تخلف است
پدال نیوز: رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه تخلف و آن را پیگیری میکنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خودروکار، تبعات افزایش قیمت ارز در سال گذشته و تحریم صنعت خودرو همچنان گریبان خودروسازان را رها نکرده است و این صنعت همچنان درگیر مشکلات است.
با وجود افزایش تولید، تعهداتی که خودروسازان بابت پیش فروش خودرو دارند همچنان برای آنها دردسرساز است و تحویل خودروهای پیش فروش شده توسط خودروسازان همچنان حاشیه فراوانی دارد و علی رغم وعدههای داده شده برای تحویل به مشتریان اما، همچنان بسیاری از مشتریان خودروهای خود را ماهها پس از سپری شدن از موعد تحویل دریافت نکرده اند.
نکته جالب اینکه خودروسازان طی تماس با مشتریان به آنها اعلام میکنند برای دریافت خودرو تکمیل وجه خود را انجام دهند تا پس از مهلت ۱۲۰ روزه در تاریخ اعلامی خودرو به آنها تحویل داده شود اما، علیرغم تکمیل وجهی که از سوی مشتریان صورت میگیرد خبری از تحویل خودرو نیست.
در همین رابطه عباس تابش رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است.
وی درباره اینکه خریداران در قبال بدعهدی خودروسازان به کجا باید مراجعه کنند، گفت: مشتریان میتوانند با مراجعه به سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴ اقدام به شکایت کنند.
رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: اقدام خودروسازان تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.
انتهای پیام/
با وجود افزایش تولید، تعهداتی که خودروسازان بابت پیش فروش خودرو دارند همچنان برای آنها دردسرساز است و تحویل خودروهای پیش فروش شده توسط خودروسازان همچنان حاشیه فراوانی دارد و علی رغم وعدههای داده شده برای تحویل به مشتریان اما، همچنان بسیاری از مشتریان خودروهای خود را ماهها پس از سپری شدن از موعد تحویل دریافت نکرده اند.
نکته جالب اینکه خودروسازان طی تماس با مشتریان به آنها اعلام میکنند برای دریافت خودرو تکمیل وجه خود را انجام دهند تا پس از مهلت ۱۲۰ روزه در تاریخ اعلامی خودرو به آنها تحویل داده شود اما، علیرغم تکمیل وجهی که از سوی مشتریان صورت میگیرد خبری از تحویل خودرو نیست.
در همین رابطه عباس تابش رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تحویل ندادن خودرو از سوی خودروسازان پس از تکمیل وجه از سوی خریداران تخلف است.
وی درباره اینکه خریداران در قبال بدعهدی خودروسازان به کجا باید مراجعه کنند، گفت: مشتریان میتوانند با مراجعه به سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴ اقدام به شکایت کنند.
رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: اقدام خودروسازان تخلف است و این سازمان در حال پیگیری موضوع است.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش