رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:
افزایش دوربینهای کنترل ترافیک در تهران
پدال نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ترافیک شهر تهران با ۲۰ میلیون سفر روزانه با روشهای سنتی قابل کنترل نیست و باید از روشهای مدرن و الکترونیک استفاده کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاههای آموزشی پلیس راهور پایتخت درباره طرح جدید ترافیک یا همان طرح محدوده کاهش آلودگی هوا که همان طرح زوج و فرد سابق است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران از اول تیرماه تغییراتی در این طرح ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: تهرانیها و افرادی که پلاک تهران دارند، میتوانند در هر فصل ۲۰ روز را در طرح تردد داشته باشند؛ بعد از ۲۰ روز میتوانند با پرداخت عوارض، تردد کنند.
سردار مهماندار گفت: این میزان عوارض ۵۰ درصد مبلغ طرح ترافیک است که بستگی به نوع معاینه فنی خودرو دارد و اگر معاینه فنی برتر داشته باشند هزینه کمتر پرداخت خواهند کرد؛ اگر رانندگان در زمان غیر اوج ترافیک تردد کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: این طرح از اول تیرماه اجرا میشود و با توجه به اینکه تسهیلاتی برای شهروندان در نظر گرفته شده است تا بتوانند این ۲۰ روز را بدون اینکه به پلاک ربط داشته باشد، مدیریت کنند.
سردار مهماندار گفت: افرادی که ثبتنام و اعتبار خریداری میکنند عوارض از اعتبار آنها کسر خواهد شد، اما چنانچه کسی خارج از مدت ۲۰ روز در این محدوده تردد کند تا دوماه فرصت دارد عوارض خود را پرداخت کند.
وی ادامه داد: شهرداری نیز بلافاصله بعد از تردد در این محدوده برای فرد پیامکی ارسال میکند و شهروند تا دوماه فرصت پرداخت عوارض را دارد و چنانچه در این مدت زمان عوارض را پرداخت نکند، جریمه خواهد شد و علاوه بر اینکه مبلغ عوارض به عنوان عوارض معوق در سامانه شهرداری ثبت خواهد شد، شماره پلاک برای پلیس نیز ارسال میشود و فرد به مبلغ ۲۰ هزار تومان برای هر بار تردد غیرمجاز جریمه میشود.
رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این که با توجه به ناایمن بودن پل گیشا چه زمانی مجوز برداشتن پل گیشا را میدهید، گفت: بیش از یکسال است که در کنار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران جلسات متعددی در خصوص این پل برگزار میشود، ما نیز با این معاونت همراه هستیم و در جاهایی که ضرورت دارد ابنیه شهری بهسازی و نوسازی شود ما به عنوان پلیس در کنار این دوستان هستیم و حتی در مواردی که مطمئن هستیم باعث ایجاد ترافیک بیشتر میشود باز هم در کنار دوستان معاونت فنی و عمرانی میمانیم.
وی افزود: بحث ناایمن بودن و بحث فنی این پل بحث مهمی است، به هر حال چارهای نیست. در یک دوره نیز پلیس باید وقت بیشتری بگذارد و قطعا این موضوع برای همکاران من زحمات بیشتری را به همراه دارد. مردم نیز باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.
سردار مهماندار ادامه داد: هماهنگیها ایجاد شده است و به زودی ظرف چند روز آینده محدودیتهای ترافیکی اطراف گیشا آماده میشود و بر این اساس پل گیشا بسته خواهد شد و مردم باید بر اساس علایمی که در آنجا نصب میشود از مسیرهای فرعی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره افزایش دوربینها گفت: اساسا شهر تهران با ۲۰ میلیون سفر روزانه و بیش از چهار میلیون خودرو و سه میلیون موتورسیلکت با روشهای سنتی قابل کنترل نیست و باید از روشهای مدرن و الکترونیک استفاده کرد یکی از راهکارهای کنترل ترافیک در تهران افزایش دوربینهاست که ما درخواست دادیم و دوستان شهرداری نیز در حال پیگیری لازم هستند تا انشاءالله تعداد دوربینها در تهران افزایش پیدا کند.
محدودیت های ترافیکی به زودی برای جمع آوری پل گیشا آغاز می شود
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باتوجه به ناایمن بودن پل گیشا و عملیات عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری برای احداث زیرگذر در این تقاطع و جمع آوری پل ، به زودی محدودیت های ترافیکی در این محدوده اجرا خواهد شد.
سردار مهماندار افزود: بیش از یکسال است که در این خصوص با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران همکاری و تعامل می شود و احداث زیرگذر و جمع آوری پل از ضروریات این طرح است.
وی گفت: تا چند روز آینده محدودیت های ترافیکی در این منطقه اجرا خواهد شد بنابراین رانندگان عزیز باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و در صورت امکان از مسیرهای فرعی و جایگزین استفاده کنند.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/
وی ادامه داد: تهرانیها و افرادی که پلاک تهران دارند، میتوانند در هر فصل ۲۰ روز را در طرح تردد داشته باشند؛ بعد از ۲۰ روز میتوانند با پرداخت عوارض، تردد کنند.
سردار مهماندار گفت: این میزان عوارض ۵۰ درصد مبلغ طرح ترافیک است که بستگی به نوع معاینه فنی خودرو دارد و اگر معاینه فنی برتر داشته باشند هزینه کمتر پرداخت خواهند کرد؛ اگر رانندگان در زمان غیر اوج ترافیک تردد کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: این طرح از اول تیرماه اجرا میشود و با توجه به اینکه تسهیلاتی برای شهروندان در نظر گرفته شده است تا بتوانند این ۲۰ روز را بدون اینکه به پلاک ربط داشته باشد، مدیریت کنند.
سردار مهماندار گفت: افرادی که ثبتنام و اعتبار خریداری میکنند عوارض از اعتبار آنها کسر خواهد شد، اما چنانچه کسی خارج از مدت ۲۰ روز در این محدوده تردد کند تا دوماه فرصت دارد عوارض خود را پرداخت کند.
وی ادامه داد: شهرداری نیز بلافاصله بعد از تردد در این محدوده برای فرد پیامکی ارسال میکند و شهروند تا دوماه فرصت پرداخت عوارض را دارد و چنانچه در این مدت زمان عوارض را پرداخت نکند، جریمه خواهد شد و علاوه بر اینکه مبلغ عوارض به عنوان عوارض معوق در سامانه شهرداری ثبت خواهد شد، شماره پلاک برای پلیس نیز ارسال میشود و فرد به مبلغ ۲۰ هزار تومان برای هر بار تردد غیرمجاز جریمه میشود.
رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این که با توجه به ناایمن بودن پل گیشا چه زمانی مجوز برداشتن پل گیشا را میدهید، گفت: بیش از یکسال است که در کنار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران جلسات متعددی در خصوص این پل برگزار میشود، ما نیز با این معاونت همراه هستیم و در جاهایی که ضرورت دارد ابنیه شهری بهسازی و نوسازی شود ما به عنوان پلیس در کنار این دوستان هستیم و حتی در مواردی که مطمئن هستیم باعث ایجاد ترافیک بیشتر میشود باز هم در کنار دوستان معاونت فنی و عمرانی میمانیم.
وی افزود: بحث ناایمن بودن و بحث فنی این پل بحث مهمی است، به هر حال چارهای نیست. در یک دوره نیز پلیس باید وقت بیشتری بگذارد و قطعا این موضوع برای همکاران من زحمات بیشتری را به همراه دارد. مردم نیز باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.
سردار مهماندار ادامه داد: هماهنگیها ایجاد شده است و به زودی ظرف چند روز آینده محدودیتهای ترافیکی اطراف گیشا آماده میشود و بر این اساس پل گیشا بسته خواهد شد و مردم باید بر اساس علایمی که در آنجا نصب میشود از مسیرهای فرعی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره افزایش دوربینها گفت: اساسا شهر تهران با ۲۰ میلیون سفر روزانه و بیش از چهار میلیون خودرو و سه میلیون موتورسیلکت با روشهای سنتی قابل کنترل نیست و باید از روشهای مدرن و الکترونیک استفاده کرد یکی از راهکارهای کنترل ترافیک در تهران افزایش دوربینهاست که ما درخواست دادیم و دوستان شهرداری نیز در حال پیگیری لازم هستند تا انشاءالله تعداد دوربینها در تهران افزایش پیدا کند.
محدودیت های ترافیکی به زودی برای جمع آوری پل گیشا آغاز می شود
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باتوجه به ناایمن بودن پل گیشا و عملیات عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری برای احداث زیرگذر در این تقاطع و جمع آوری پل ، به زودی محدودیت های ترافیکی در این محدوده اجرا خواهد شد.
سردار مهماندار افزود: بیش از یکسال است که در این خصوص با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران همکاری و تعامل می شود و احداث زیرگذر و جمع آوری پل از ضروریات این طرح است.
وی گفت: تا چند روز آینده محدودیت های ترافیکی در این منطقه اجرا خواهد شد بنابراین رانندگان عزیز باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و در صورت امکان از مسیرهای فرعی و جایگزین استفاده کنند.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش