کد خبر:
۱۰۵۴۱۷ ۱۰:۳۰
۱۳۹۸/۰۳/۱۶
/ معافیت پرداخت عوارض خودروهای هیبریدی اقدام خوبی بود
شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم
پدال نیوز: عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: واقعیت این است که فکر نمی کنم هیچ کس نسبت به خرید و فروش و بازرگانی خودرو پاسخگو باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمدرضا امیرحسنخانی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نوسانات بازار خودرو اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مجلس خیلی حریف خودروسازان نشدیم. هر چه قدر کمیسیون های صنایع و معادن و اصل 90 به این موضوع ورود کردند نتوانستند این موضوع را به جایی برسانند.
وی با بیان اینکه مردم نیز به این موضوع بسیار معترض هستند، افزود: معتقدم باید نظارت دستگاه های متولی بر عملکرد این حوزه بیشتر شود چرا که واقعیت این است هیچ کدام از این دستگاه ها نتوانستند نظر مردم را تامین کنند یعنی علی رغم کارهایی که شده باز هم تا احقاق حقوق مردم فاصله زیادی باقی است.
امیرحسنخانی معافیت پرداخت عوارض خودروهای هیبریدی را اقدام خوبی از سوی مجلس برشمرد و گفت: به نظرم شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم دلیلی ندارد با عطشی که در کشور نسبت به خودرو وجود دارد و اینکه خودروسازان هر کاری که می خواهند انجام می دهند خودرو تولید کنیم. از یک سو برخی جنس شان را پنج درصد زیر قیمت در بازار آزاد می فروشند و از سوی دیگر به عده ای که در نوبت هستند، خودرو نمی دهند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: با توجه به اینکه ما نمایندگان به عنوان مسئول بیشتر در دسترس هستیم و مردم از ما انتظار دارند به عنوان مسئولان نظام از حق و حقوق شان دفاع کنیم.
وی همچنین طرح ساماندهی خودرو را یک قدم رو به جلو دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت این است که فکر نمی کنم هیچ کس نسبت به خرید و فروش و بازرگانی خودرو پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه مردم نیز به این موضوع بسیار معترض هستند، افزود: معتقدم باید نظارت دستگاه های متولی بر عملکرد این حوزه بیشتر شود چرا که واقعیت این است هیچ کدام از این دستگاه ها نتوانستند نظر مردم را تامین کنند یعنی علی رغم کارهایی که شده باز هم تا احقاق حقوق مردم فاصله زیادی باقی است.
امیرحسنخانی معافیت پرداخت عوارض خودروهای هیبریدی را اقدام خوبی از سوی مجلس برشمرد و گفت: به نظرم شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم دلیلی ندارد با عطشی که در کشور نسبت به خودرو وجود دارد و اینکه خودروسازان هر کاری که می خواهند انجام می دهند خودرو تولید کنیم. از یک سو برخی جنس شان را پنج درصد زیر قیمت در بازار آزاد می فروشند و از سوی دیگر به عده ای که در نوبت هستند، خودرو نمی دهند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: با توجه به اینکه ما نمایندگان به عنوان مسئول بیشتر در دسترس هستیم و مردم از ما انتظار دارند به عنوان مسئولان نظام از حق و حقوق شان دفاع کنیم.
وی همچنین طرح ساماندهی خودرو را یک قدم رو به جلو دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت این است که فکر نمی کنم هیچ کس نسبت به خرید و فروش و بازرگانی خودرو پاسخگو باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش