استاندار:
خودروهای موجود در سیستان و بلوچستان 2 برابر سهمیه سوخت دریافت میکنند
پدال نیوز: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ هزار خودرو در استان وجود دارد اما ۲ برابر این آمار از جایگاههای سوخت، سهمیه سوخت دریافت میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، احمد علی موهبتی افزود: طرح پایش کارتهای سوخت در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
موهبتی بیان کرد: با اجرای این طرح، سودجویان دیگر نمیتوانند از کارتهای سوخت مهاجر استفاده و سهمیه سوخت این کارتها را قاچاق کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سود حاصل از فروش سوخت قاچاق تنها در جیب عدهای فرصت طلب و سودجو میرود که حتی با لابی گری و رانت، فروش سوخت مرزنشینان را نیز در دست گرفته بودند و روزانه دهها تانکر سوخت را قاچاق میکردند.
وی ادامه داد: از ۱۷ هزار کشته حوادث رانندگی کشور بیش از هزار نفر متعلق به سیستان و بلوچستان است که بر اساس آمارهای موجود عامل بیش از نیمی از این تصادفات خودروهای سوختکش بودهاند.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور ساماندهی سوخت، طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و بدون پلاک و خودروهایی هم که تغییراتی در موتور آنها ایجاد شده، به اجرا در آمده است و با افراد متخلف به شدت برخورد میشود.
موهبتی با تصریح بر اینکه در راه بهره مندی از مزایای این طرح از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد افزود: فروش سوخت مرزنشینان براساس مزایده انجام شده است و بعد از گذشت سالها بصورت ماهانه، درآمد فروش سوخت مرزنشینان به حساب بیش از ۸۰ هزار نفر واریز میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
موهبتی بیان کرد: با اجرای این طرح، سودجویان دیگر نمیتوانند از کارتهای سوخت مهاجر استفاده و سهمیه سوخت این کارتها را قاچاق کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سود حاصل از فروش سوخت قاچاق تنها در جیب عدهای فرصت طلب و سودجو میرود که حتی با لابی گری و رانت، فروش سوخت مرزنشینان را نیز در دست گرفته بودند و روزانه دهها تانکر سوخت را قاچاق میکردند.
وی ادامه داد: از ۱۷ هزار کشته حوادث رانندگی کشور بیش از هزار نفر متعلق به سیستان و بلوچستان است که بر اساس آمارهای موجود عامل بیش از نیمی از این تصادفات خودروهای سوختکش بودهاند.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور ساماندهی سوخت، طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و بدون پلاک و خودروهایی هم که تغییراتی در موتور آنها ایجاد شده، به اجرا در آمده است و با افراد متخلف به شدت برخورد میشود.
موهبتی با تصریح بر اینکه در راه بهره مندی از مزایای این طرح از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد افزود: فروش سوخت مرزنشینان براساس مزایده انجام شده است و بعد از گذشت سالها بصورت ماهانه، درآمد فروش سوخت مرزنشینان به حساب بیش از ۸۰ هزار نفر واریز میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها