آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۴۸۶۳
۱۶:۰۳
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کنایه‌های صریح یک نماینده؛

مشکلات خودروسازی ما هم تقصیر آمریکا و اسرائیل است؟

پدال نیوز- وضعیت نابسامان اقتصادی و مذاکره با آمریکا از محورهای مهم در نطق های میان دستور امروز نمایندگان مجلس بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، از گره زدن تحریم به تمام مشکلات کشور گله کرد و گفت: خودروسازی که تقصیر آمریکا و اسرائیل نیست. اگر نهادها وظیفه خود را به درستی عمل کنند،‌ اگر دستگاه ها به جای دخالت در کارهای هم به کارهای خود می پرداختند امروز دچار وضعیتی نمی شدیم که کارگر ایرانی حسرت نان داشته باشد.
 
او ادامه داد:تحریم های اعمال شده از جانب یک رئیس جمهور بدعهد و بهتر بگویم یک تاجر اسلحه و خون می‌تواند امنیت روانی و سفره های کوچک مردم این مرز و بوم را به تلاطم بیندازد.ای عجب که همه از درد سخن می‌گوییم و از درمان خبری نیست. کشور صحنه اتهام زنی شده است.
 
سعادت با خطاب قرار دادن روسای دولت،‌مجلس و قوه قضائیه،‌افزود: اگر خواهان برون رفت از این شرایط هستیم مجلس باید از حمایت از تولید ملی و مبارزه با پولشویی قدم بردارد. در قوه قضائیه نیازمند حاکمیت قانون و مبارزه بدون تبعیض با نقض قانون هستیم و مقابله با رشد قارچ گونه با سلطان های مختلف هستیم.در بعد سیاست خارجی نیازمند انسجام و وحدت هستیم و در سیاست داخلی احترام به آزادی های بنیادین و آشتی ملی لازم است. در دستگاه اجرایی به کارگیری نیروهای جوان و بازگشت به علم ضرورت دارد.
 
آمریکا نه امتیاز نقدی می‌دهد و نه به تضامین شورای امنیت پایبندند
 
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم هم نطق خود را به موضوع مذاکره با آمریکا اختصاص داد و  درباره دلایل مخالفتش گفت:رهبر انقلاب فرمودند که امام مذاکره با آمریکا را سم دانستند.آمریکایی ها به یک مورد از تعهدات خود پایبند نبودند. آمریکا نه امتیاز نقدی می‌دهد و نه به تضامین شورای امنیت پایبند هستند.
 
او ادامه داد: امروز آمریکا مذاکره بر سر مسائل امنیتی ایران را نشانه گرفته است؛ کدام انسان عاقلی است که بر سر ابزار امنیت و قدرت خود مذاکره کند؟! آمریکا خود را ناخدای دنیا می‌داند،‌ چطور از چنین رقیبی امتیاز بگیریم؟
 
نوروزی گفت: عده‌ای معتقدند که اگر مذاکره منفعت ایجابی ندارد حداقل از فشار کشور می‌کاهد که این سخن درست نیست.آمریکا از طرفی دم از مذاکره می‌زند و از طرفی ناو جنگی خود را به خاورمیانه می‌فرستد. آمریکایی‌ها این اقدامات را ابزاری برای ارعاب ایران و کشاندن آن به پای میز مذاکره می‌دانند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو