میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به 13 سال رسید
پدال نیوز- عامری گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به دلیل شرایط تحریمی و اقتصادی به ۱۳ سال رسیده و بسیاری از آنها فرسوده هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمدرضا عامری مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مسافربری با بیان اینکه قیمت اتوبوس از سال گذشته 3 برابر شده است، گفت: در سال گذشته حداکثر قیمت اتوبوس 750 میلیون تومان بود، اما هم اکنون قیمت آن به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.
وی ضمن انتقاد از کمبود لاستیک و گران بودن آن گفت: طی یک سال گذشته نه تنها با کمبود لاستیک، قطعات یدکی و روغن موتور در بازار روبرو بودیم بلکه افزایش چند برابری قیمتها را نیز لمس کردیم.
عامری توضیح داد: هزینه و نیازهای بسیاری از رانندگان از سال گذشته افزایش یافته و این درحالی است که توجه چندانی به نیاز رانندگان ناوگان مسافربری نمیشود بنابراین همین موضوع باعث شده که بسیاری از رانندگان اتوبوسهای خود را به فروش برسانند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مسافربری با بیان اینکه میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به دلیل شرایط تحریم افزایش یافته است، گفت: سن ناوگان اتوبوسرانی به 13 سال رسیده و اکثر آنها فرسوده هستند، اما وضعیت ناوگان سواری نسبت به سایر حوزهها بهتر است.
عامری اظهار کرد: هم اکنون 15 هزار و 500 دستگاه اتوبوس، 45 هزار دستگاه سواری و 40 هزار دستگاه مینیبوس در ناوگان جادهای کشور فعال هستند که بخش عمدهای از آنها جزو ناوگان فرسوده به شمار میروند.
وی با بیان اینکه سفر از سبد بسیاری از خانوادهها حذف شده است گفت: شرایط اقتصادی و افزایش قیمت بسیار از کالاها باعث شده سفر از سبد خانوارها حذف شود و هم اکنون بسیاری از مسافرتها کاری و یا اجباری است.
مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مسافربری یادآوری کرد: میزان جابهجایی مسافران به ویژه با ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته و هر ساله این میزان بیشتر میشود.
وی ضمن انتقاد از کمبود لاستیک و گران بودن آن گفت: طی یک سال گذشته نه تنها با کمبود لاستیک، قطعات یدکی و روغن موتور در بازار روبرو بودیم بلکه افزایش چند برابری قیمتها را نیز لمس کردیم.
عامری توضیح داد: هزینه و نیازهای بسیاری از رانندگان از سال گذشته افزایش یافته و این درحالی است که توجه چندانی به نیاز رانندگان ناوگان مسافربری نمیشود بنابراین همین موضوع باعث شده که بسیاری از رانندگان اتوبوسهای خود را به فروش برسانند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مسافربری با بیان اینکه میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به دلیل شرایط تحریم افزایش یافته است، گفت: سن ناوگان اتوبوسرانی به 13 سال رسیده و اکثر آنها فرسوده هستند، اما وضعیت ناوگان سواری نسبت به سایر حوزهها بهتر است.
عامری اظهار کرد: هم اکنون 15 هزار و 500 دستگاه اتوبوس، 45 هزار دستگاه سواری و 40 هزار دستگاه مینیبوس در ناوگان جادهای کشور فعال هستند که بخش عمدهای از آنها جزو ناوگان فرسوده به شمار میروند.
وی با بیان اینکه سفر از سبد بسیاری از خانوادهها حذف شده است گفت: شرایط اقتصادی و افزایش قیمت بسیار از کالاها باعث شده سفر از سبد خانوارها حذف شود و هم اکنون بسیاری از مسافرتها کاری و یا اجباری است.
مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای مسافربری یادآوری کرد: میزان جابهجایی مسافران به ویژه با ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته و هر ساله این میزان بیشتر میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش