معاون ساخت آزاد راهها مطرح کرد؛
الکترونیکی کردن تمام آزادراهها تا پایان تیر ماه/ مرحله نصب تجهیزات الکترونیکی در آزادراهها آغاز شد
پدال نیوز: گفت: تمام آزادراههای بزرگ کشور تا پایان تیر ماه عوارض خود را به صورت الکترونیکی از مسافران دریافت میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سید حسین میرشفیع، معاون توسعه آزادراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراهها با برچسبهای الکترونیکی پرداخت عوارض که پیش از این اجرا شده بود، هماهنگ شده است، گفت: در این طرح طبق هماهنگیهایی که با بانک مسکن انجام شده و شمارهها و پلاکهایی که پیش از این تگ خریداری کرده بودند از طریق ارتباط با این طرح میتوانند عوارض خود را با خرید اعتبار پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه متقاضیان میتوانند با اپلیکیشنهای مختلف از جمله آنیرو و کیپاد عوارض خود را پرداخت کنند، گفت: در مرحله اول میزان خطا در اجرای الکترونیکی کردن عوارض زیر یک درصد بوده و ما بعد از صفر کردن ایرادات سعی خواهیم کرد این طرح را در تمام آزادراههای کشور اجرا کنیم.
میرشفیع توضیح داد: در مرحله بعد آزادراه تهران – پردیس، قزوین – رشت، تبریز – زنجان، کنارگذر مشهد، قم، کاشان، اصفهان، مشهد – بافق و ساوه – سلفچگان اجرا خواهیم کرد.
معاون توسعه آزادراههای شرکت ساخت تصریح کرد: در تمام آزادراههای کشور مرحله نصب تجهیزات و برداشتن باجههای دریافت عوارض آغاز شده و با همکاریهای بخش خصوصی و مرحله به مرحله اجرای طرح الکترونیکی کردن را آغاز میکنیم.
وی تأکید کرد: تا پایان تیر ماه تمام آزادراههای کشور مجهز به الکترونیکی کردن عوارض میشوند و طبق تفاهمنامهای که با شرکتهای مختلف منعقد کردهایم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در کاهش ترافیکهای جادهای، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تهیه کاغذ دارد.
میرشفیع با اشاره به اینکه جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی از ۱۰ اردیبهشت ماه اعمال شده است، افزود: در مرحله اول این طرح افرادی که به طور قطع عوارض خود را پرداخت نکردهاند، جریمه و بعد از آن به صورت مرحله به مرحله جریمه میشوند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه متقاضیان میتوانند با اپلیکیشنهای مختلف از جمله آنیرو و کیپاد عوارض خود را پرداخت کنند، گفت: در مرحله اول میزان خطا در اجرای الکترونیکی کردن عوارض زیر یک درصد بوده و ما بعد از صفر کردن ایرادات سعی خواهیم کرد این طرح را در تمام آزادراههای کشور اجرا کنیم.
میرشفیع توضیح داد: در مرحله بعد آزادراه تهران – پردیس، قزوین – رشت، تبریز – زنجان، کنارگذر مشهد، قم، کاشان، اصفهان، مشهد – بافق و ساوه – سلفچگان اجرا خواهیم کرد.
معاون توسعه آزادراههای شرکت ساخت تصریح کرد: در تمام آزادراههای کشور مرحله نصب تجهیزات و برداشتن باجههای دریافت عوارض آغاز شده و با همکاریهای بخش خصوصی و مرحله به مرحله اجرای طرح الکترونیکی کردن را آغاز میکنیم.
وی تأکید کرد: تا پایان تیر ماه تمام آزادراههای کشور مجهز به الکترونیکی کردن عوارض میشوند و طبق تفاهمنامهای که با شرکتهای مختلف منعقد کردهایم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در کاهش ترافیکهای جادهای، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تهیه کاغذ دارد.
میرشفیع با اشاره به اینکه جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی از ۱۰ اردیبهشت ماه اعمال شده است، افزود: در مرحله اول این طرح افرادی که به طور قطع عوارض خود را پرداخت نکردهاند، جریمه و بعد از آن به صورت مرحله به مرحله جریمه میشوند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها