کسانی که کارت سوخت ندارند با آغاز سهمیه بندی بنزین چه کنند؟
پدال نیوز- تمامی کسانی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی را ثبت کردهاند و یا از اینبهبعد ثبت میکنند، از کارت بانکی برای سوختگیری بنزین سهمیهای استفاده خواهند کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، بنزین از فرداشب (ساعت 24) بهصورت سهمیهای عرضه میشود، یکی از مهمترین سؤالات در این بخش این است که افرادی که فاقد کارت سوخت هستند، چه کنند.
کسانی که کارت سوخت خودروی خود را گم کردهاند یا به هر دلیل، کارت سوخت ندارند و طبق آنچه تاکنون در چندین اطلاعیه از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اعلام شده، برای ثبتنام کارت سوخت المثنی اقدام نکردهاند؛ همچنان میتوانند با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کددستوری #4* بهمنظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.
تمامی کسانی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی را ثبت کردهاند و یا ازاینبهبعد ثبت میکنند، از کارت بانکی برای سوختگیری بنزین سهمیهای استفاده خواهند کرد.
زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران در این خصوص گفت: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبتنام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبتنام و کارت بانکی به سامانه معرفی کردهاند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.
وی افزود: سازوکاری طراحی شده که میتوان از کارت بانکی برای سوختگیری استفاده کرد و نحوه بهکارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم میرسد.
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی با تأکید بر اینکه "کارتهای هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود"، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلتهایی است که در سامانه دولت همراه ثبتنام کردهاند و کارت سوخت ندارند.
کسانی که کارت سوخت خودروی خود را گم کردهاند یا به هر دلیل، کارت سوخت ندارند و طبق آنچه تاکنون در چندین اطلاعیه از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اعلام شده، برای ثبتنام کارت سوخت المثنی اقدام نکردهاند؛ همچنان میتوانند با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کددستوری #4* بهمنظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.
تمامی کسانی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی را ثبت کردهاند و یا ازاینبهبعد ثبت میکنند، از کارت بانکی برای سوختگیری بنزین سهمیهای استفاده خواهند کرد.
زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران در این خصوص گفت: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبتنام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبتنام و کارت بانکی به سامانه معرفی کردهاند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.
وی افزود: سازوکاری طراحی شده که میتوان از کارت بانکی برای سوختگیری استفاده کرد و نحوه بهکارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم میرسد.
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی با تأکید بر اینکه "کارتهای هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود"، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلتهایی است که در سامانه دولت همراه ثبتنام کردهاند و کارت سوخت ندارند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها