مدیرکل حملونقل اردبیل:
۱۲ هزار راننده در بخش کالا فعالیت دارند
پدال نیوز: مدیرکل حملونقل و پایانههای استان اردبیل از فعالیت ۱۲ هزار و ۷۰۵ راننده در بخش کالا و مسافر این استان خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، علی رحمتی بابیان اینکه از این تعداد 10 هزار نفر در حوزه کالا فعال هستند، اضافه کرد: هرچند تعداد ناوگان حملونقل کالا هفت هزار و 500 دستگاه دارد اما ممکن است یک کامیون دو راننده داشته باشد.
وی افزود: در بخش مسافر نیز دو هزار و 705 راننده فعالیت دارند و تعداد ناوگان در بخش مسافر 598 اتوبوس، 378 مینیبوس و 586 سواری است که درمجموع هزار و 560 دستگاه است.
مدیرکل حملونقل و پایانههای استان هویت هر راننده در ناوگان حملونقل را برخورداری از کارتهای هوشمند دانست و بابیان اینکه در بخش مسافر ما هزار و 200 دستگاه خودرو را فعال میدانیم، متذکر شد: کارت هوشمند برخی رانندگان ابطالشده است.
رحمتی دلیل ابطال را تخلف در وظایف دانست و تصریح کرد: ازجمله مسافر گیری در خارج از پایانه عمده دلیل ابطال کارت هوشمند رانندگان است.
وی به ساماندهی فعالیت رانندگان در 87 شرکت حملونقل بار و 46 شرکت حملونقل مسافر اشاره کرد و خواستار رعایت قوانین از سوی رانندگان شد تا در مقابل حملونقل از فعالیت آنها حمایت کند.
مدیرکل حملونقل و پایانههای استان بابیان اینکه در استان با کثرت ناوگان مواجه هستیم افزود: تلاش ما بر این است با تعریف نوبتهای جدید کاری بهویژه در بخش مسافر گیری از ظرفیت ناوگان حملونقل مسافر استفاده بهینه داشته باشیم.
وی این مهم را برابر با درآمدزایی مطلوب برای رانندگان دانست و متذکر شد: طرح شبانهروزی کردن پایانه اردبیل که 18 شرکت در آن فعالیت دارند باهدف دستیابی به این مهم در دستور کار است.
وی افزود: در بخش مسافر نیز دو هزار و 705 راننده فعالیت دارند و تعداد ناوگان در بخش مسافر 598 اتوبوس، 378 مینیبوس و 586 سواری است که درمجموع هزار و 560 دستگاه است.
مدیرکل حملونقل و پایانههای استان هویت هر راننده در ناوگان حملونقل را برخورداری از کارتهای هوشمند دانست و بابیان اینکه در بخش مسافر ما هزار و 200 دستگاه خودرو را فعال میدانیم، متذکر شد: کارت هوشمند برخی رانندگان ابطالشده است.
رحمتی دلیل ابطال را تخلف در وظایف دانست و تصریح کرد: ازجمله مسافر گیری در خارج از پایانه عمده دلیل ابطال کارت هوشمند رانندگان است.
وی به ساماندهی فعالیت رانندگان در 87 شرکت حملونقل بار و 46 شرکت حملونقل مسافر اشاره کرد و خواستار رعایت قوانین از سوی رانندگان شد تا در مقابل حملونقل از فعالیت آنها حمایت کند.
مدیرکل حملونقل و پایانههای استان بابیان اینکه در استان با کثرت ناوگان مواجه هستیم افزود: تلاش ما بر این است با تعریف نوبتهای جدید کاری بهویژه در بخش مسافر گیری از ظرفیت ناوگان حملونقل مسافر استفاده بهینه داشته باشیم.
وی این مهم را برابر با درآمدزایی مطلوب برای رانندگان دانست و متذکر شد: طرح شبانهروزی کردن پایانه اردبیل که 18 شرکت در آن فعالیت دارند باهدف دستیابی به این مهم در دستور کار است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها