کد خبر:
۱۰۳۱۲۸ ۱۰:۳۷
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
ترخیص 200 دستگاه خودرو از گمرک/ 120 دستگاه آمبولانس در مسیر ورود به کشور
پدال نیوز: سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان از ترخیص ۲۰۰ دستگاه خودروی سواری و ۱۲۰ دستگاه آمبولانس در ۲ گمرک شهید رجایی و باهنر خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، بر اساس اعلام گمرک ایران در حال حاضر حدود 13 هزار خودرو در گمرکات مختلف کشور دپو شده است که با دستورالعمل اخیر دولت تنها 600 خودرو ترخیص شده است.
اواسط اردیبهشت ماه مدت اعتبار دستورالعمل صادره دولت به پایان می رسد و ظاهرا تلاش های جدیدی برای ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک انجام شده است. در روزهای اخیر به جز محمولههای ترانزیتی گزارشها حاکی از واردات قطعی تعداد قابل توجهی خودرو از گمرک شهید رجایی بوده است.
حسین سعیدی سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان در این رابطه از ترخیص 200 دستگاه خودروی سواری از گمرک شهید رجایی و همچنین 120 دستگاه امبولانس از گمرک شهید باهنر در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
سرپرست گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به ترخیص 200 دستگاه خودرو سواری بنام کرمان موتور گفت: به استناد مفاد دستورالعمل ها وبخشنامههای منتهی به پایان سال گمرک ج.ا.ا که در راستای تسهیل در ترخیص خودروهای دپو شده صادر شده بود این خودروها از گمرک ترخیص شده و هیچ خودرویی بر اساس پیشنهادات 8 بندی اخیر گمرک ترخیص نشده است.
سعیدی گفت: دلیل عدم ترخیص این خودروها اخذ مجوزهای قانونی بوده است لذا پس از اخذ مجوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان، ارائه نامه بانک عامل به گمرک در خصوص پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز و همچنین اخذ مجوز سازمان توسعه و تجارت ( تائید VINخودرو) این خودروها ترخیص شدهاند.
این مدیر گمرکی گفت: همچنین این خودروها مجوز استاندارد را کسب کرده و پرداخت حقوق ورودی آنها به گمرک نیز انجام شده است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
اواسط اردیبهشت ماه مدت اعتبار دستورالعمل صادره دولت به پایان می رسد و ظاهرا تلاش های جدیدی برای ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک انجام شده است. در روزهای اخیر به جز محمولههای ترانزیتی گزارشها حاکی از واردات قطعی تعداد قابل توجهی خودرو از گمرک شهید رجایی بوده است.
حسین سعیدی سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان در این رابطه از ترخیص 200 دستگاه خودروی سواری از گمرک شهید رجایی و همچنین 120 دستگاه امبولانس از گمرک شهید باهنر در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
سرپرست گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به ترخیص 200 دستگاه خودرو سواری بنام کرمان موتور گفت: به استناد مفاد دستورالعمل ها وبخشنامههای منتهی به پایان سال گمرک ج.ا.ا که در راستای تسهیل در ترخیص خودروهای دپو شده صادر شده بود این خودروها از گمرک ترخیص شده و هیچ خودرویی بر اساس پیشنهادات 8 بندی اخیر گمرک ترخیص نشده است.
سعیدی گفت: دلیل عدم ترخیص این خودروها اخذ مجوزهای قانونی بوده است لذا پس از اخذ مجوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان، ارائه نامه بانک عامل به گمرک در خصوص پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز و همچنین اخذ مجوز سازمان توسعه و تجارت ( تائید VINخودرو) این خودروها ترخیص شدهاند.
این مدیر گمرکی گفت: همچنین این خودروها مجوز استاندارد را کسب کرده و پرداخت حقوق ورودی آنها به گمرک نیز انجام شده است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش