معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛
بازگشایی راه اصلی اهواز - اندیمشک از روز شنبه آغاز میشود
پدال نیوز- خادمی گفت: سطح آب در مسیرهای اصلی استان خوزستان در حال کاهش است و از روز شنبه مسیر اصلی اهواز - اندیمشک را بازگشایی میکنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه سطح آب در استان خوزستان و برخی از شهرهای این منطقه کاهش پیدا کرده است، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی و بازدیدهای انجام شده، سطح آب در این منطقه در حال کاهش است و امیدواریم به زودی راههای مسدود شده را بازگشایی کنیم.
وی گفت: مسیر اهواز - اندیمشک، مسیر اهواز - آبادان و مسیر بستان به سمت چذابه همچنان مسدود است و از سوی دیگر مسیر ریلی اهواز به اندیمشک در منطقه بامدژ به دلیل آبگرفتگی در سطح ریل همچنان مسدود است و امکان جابهجایی مسافران وجود ندارد.
خادمی گفت: مسیر اهواز و اندیمشک که شمال و جنوب را به یکدیگر متصل میکند و به عنوان یک مسیر ترانزیتی قرار دارد، همچنان مسدود است و راه جایگزینی در مسیر اهواز به شوشتر ایجاد کردهایم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روز گذشته از مسیر ریلی اهواز به اندیمشک در محل بامدژ که 25 تا 30 کیلومتر از اهواز فاصله دارد، بازدید شده و خوشبختانه سطح آب در این مسیر ریلی در حال کاهش است و امیدواریم به زودی با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهداری این مسیر را بازگشایی کنیم.
بیشتر بخوانید: ایجاد سیل بندهای محکم برای جلوگیری از ورود آب به روستاهای خوزستان/ هیچکدام از آزادراههای کشور مسدود نیست
وی بیان کرد: در منطقهای از مسیر اهواز به آبادان در حال لوله گذاری برای انتقال آب هستیم تا آبهای موجود در رودخانه دز و کرخه را انتقال دهیم که خوشبختانه از روز گذشته این کار انجام شده و تا ساعاتی دیگر کار انتقال لوله گذاری به اتمام میرسد.
خادمی گفت: مسیر بستان به چذابه و همچنین مسیر سوسنگرد که به مرزهای کشورهای اطراف متصل میشد، همچنان قطع است و ماشینآلات ترانزیتی از این جاده امکان جابهجایی بار را ندارند.
نماینده تامالاختیار وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان به وضعیت راههای روستایی اشاره کرد و گفت: در 270 مسیر روستایی استان خوزستان امکان تردد وجود ندارد و مسیر تردد در 120 روستا به صورت کامل به دلیل بالا آمدن سطح آب و از بین رفتن جادهها قطع است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ماشین آلات تمامی سازمانها و دستگاههای مختلف با تمام توان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند، گفت: 1 هزار دستگاه ماشین آلات و تجهیزات فعال در استان خوزستان در حال فعالیت هستند و با دستور وزیر کشور بخشی از ماشین آلات سایر استانها هم به این منطقه به دلیل پایین آمدن سطح آب اعزام شدهاند.
وی یادآوری کرد: 120 دستگاه ماشین آلات از استانها و بخشهای خصوصی در حال آماده باش هستند و کارهای بازگشایی شهرستانهایی مانند اهواز، سوسنگرد و بستان را انجام میدهند.
خادمی بیان کرد: با پیشبینیهای انجام شده امیدواریم همچنان با کاهش یافتن سطح آب از روز شنبه 24 فروردین ماه بتوانیم مسیرهای اصلی و شریانی مانند اهواز - اندیمشک، اهواز - آبان و اهواز - بستان را بازگشایی کنیم.
وی گفت: مسیر اهواز - اندیمشک، مسیر اهواز - آبادان و مسیر بستان به سمت چذابه همچنان مسدود است و از سوی دیگر مسیر ریلی اهواز به اندیمشک در منطقه بامدژ به دلیل آبگرفتگی در سطح ریل همچنان مسدود است و امکان جابهجایی مسافران وجود ندارد.
خادمی گفت: مسیر اهواز و اندیمشک که شمال و جنوب را به یکدیگر متصل میکند و به عنوان یک مسیر ترانزیتی قرار دارد، همچنان مسدود است و راه جایگزینی در مسیر اهواز به شوشتر ایجاد کردهایم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روز گذشته از مسیر ریلی اهواز به اندیمشک در محل بامدژ که 25 تا 30 کیلومتر از اهواز فاصله دارد، بازدید شده و خوشبختانه سطح آب در این مسیر ریلی در حال کاهش است و امیدواریم به زودی با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهداری این مسیر را بازگشایی کنیم.
بیشتر بخوانید: ایجاد سیل بندهای محکم برای جلوگیری از ورود آب به روستاهای خوزستان/ هیچکدام از آزادراههای کشور مسدود نیست
وی بیان کرد: در منطقهای از مسیر اهواز به آبادان در حال لوله گذاری برای انتقال آب هستیم تا آبهای موجود در رودخانه دز و کرخه را انتقال دهیم که خوشبختانه از روز گذشته این کار انجام شده و تا ساعاتی دیگر کار انتقال لوله گذاری به اتمام میرسد.
خادمی گفت: مسیر بستان به چذابه و همچنین مسیر سوسنگرد که به مرزهای کشورهای اطراف متصل میشد، همچنان قطع است و ماشینآلات ترانزیتی از این جاده امکان جابهجایی بار را ندارند.
نماینده تامالاختیار وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان به وضعیت راههای روستایی اشاره کرد و گفت: در 270 مسیر روستایی استان خوزستان امکان تردد وجود ندارد و مسیر تردد در 120 روستا به صورت کامل به دلیل بالا آمدن سطح آب و از بین رفتن جادهها قطع است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ماشین آلات تمامی سازمانها و دستگاههای مختلف با تمام توان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند، گفت: 1 هزار دستگاه ماشین آلات و تجهیزات فعال در استان خوزستان در حال فعالیت هستند و با دستور وزیر کشور بخشی از ماشین آلات سایر استانها هم به این منطقه به دلیل پایین آمدن سطح آب اعزام شدهاند.
وی یادآوری کرد: 120 دستگاه ماشین آلات از استانها و بخشهای خصوصی در حال آماده باش هستند و کارهای بازگشایی شهرستانهایی مانند اهواز، سوسنگرد و بستان را انجام میدهند.
خادمی بیان کرد: با پیشبینیهای انجام شده امیدواریم همچنان با کاهش یافتن سطح آب از روز شنبه 24 فروردین ماه بتوانیم مسیرهای اصلی و شریانی مانند اهواز - اندیمشک، اهواز - آبان و اهواز - بستان را بازگشایی کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها