آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۲۳۴۱
۱۴:۵۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۲

قطع مقطعی سامانه هوشمند عوارض در ورودی شهر جدید هشتگرد

پدال نیوز- فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از قطع مقطعی سامانه هوشمند عوارض خودرو که در اتوبان کرج ورودی شهر جدید هشتگرد نصب‌شده بود، خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر ، ابوالقاسم پالیزگیر  با اشاره به آرین تصمیمات اتخاذشده در خصوص سامانه هوشمند عوارض خودرو که قبل از پل ورودی شهر جدید هشتگرد نصب‌شده است، اظهار کرد: از زمانی که این سامانه فعال‌شده است پرداخت عوارض به‌صورت الکترونیکی محاسبه‌شده و هیچ‌گونه جریمه‌ای برای خودروهای عبوری محاسبه نشده است.
 
وی با تأکید بر اینکه جانمایی این سامانه در ورودی شهر جدید هشتگرد بدون هماهنگی با مسئولان استان و شهرستان ساوجبلاغ انجام‌شده است، گفت: اگر نیاز به اطلاع‌رسانی مستقیم به مدیران شهرستان نبوده انتظار داشتیم که حداقل هماهنگی لازم با مسئولان استانی صورت گیرد.
 
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به گفتگو با معاون وزیر راه در این خصوص اشاره کرد و گفت: مسائلی از قبیل اینکه جانمایی این سامانه و دوربین‌ها صحیح نیست و نیاز به جابجایی دارد را به معاون وزیر راه توضیح داده‌ایم زیرا این موضوع نارضایتی شدیدی را برای رانندگان خودروهای عبوری ایجاد کرده است.
 
پالیزگیر با تأکید بر اینکه جانمایی سامانه هوشمند عوارض خودرو مصوبه هیئت‌وزیران بوده و مبنای قانونی دارد، گفت: در خصوص سامانه نصب‌شده در ورودی شهر جدید هشتگرد اعتقاد ما این است که این مسیر تعریف آزادراهی ندارد، درخواست کرده‌ایم که اجرای آن متوقف شود.
 
وی تأکید کرد: مقرر است اواسط هفته آتی جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و مدیرکل راه استان داشته باشیم تا تصمیماتی مبنی بر جابجایی این سامانه اعمال شود، تا آن زمان برای خودروهایی عبوری از این مسیر به‌هیچ‌عنوان جریمه کردی اعمال نمی‌شود.
 
فرماندار شهرستان فردیس ادامه داد: تا برگزاری جلسه هفته آینده مقرر شد که به‌صورت مقطعی محاسبه تعرفه عوارض به‌صورت الکترونیکی متوقف شود اما اگر این اقدام هم ادامه یابد به‌هیچ‌عنوان مشمول جریمه برای خودروهای عبوری نخواهد بود.
 
پالیزگیر اضافه کرد: به دنبال این هستیم که جانمایی این سامانه هوشمند عوارض خودرو از حوزه شهرمان خارج شود زیرا این قانون مشمول بزرگراه‌ها و آزادراه است و محور شهر جدید هشتگرد آن‌هم قبل از پل ورودی شهر نباید شامل پرداخت این عوارض شود.
 
  وزارت راه با نصب دوربین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ اقدام به اخذ عوارض الکترونیکی از خودروهای عبوری کرده بود. که در حال حاضر و با پیگیری مسئولان البرزی به‌صورت مقطعی این سامانه قطع‌شده است.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو