خودرو با "فوت" درست نمیشود
دفاع نعمت زاده از کیفیت بالای خودرو ایرانی
پدال نیوز: وزیر صنعت با اشاره به این که برخی برای تشویق مردم به نخریدن خودرو در طرح جدید دولت تقلا میکنند این حرکت را خیانت به کشور دانست و گفت: شعور مردم خیلی بیشتر از این حرفها است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمتزاده در یک نشست خبری با اعلام این مطلب درباره تحریم وام خودرو اظهار کرد: اگر افراد ناامید و مخرب بگذارند مردم از طرح خرید اقساط خودرو استقبال میکنند به طوری که در 4 ساعت ابتدایی امروز 5 هزار نفر برای خرید خودرو ثبتنام کردهاند.
وی افزود: هر فردی میتواند پشت کامپیوتر بنشیند و هرچه میخواهد بنویسد اما اینکه چقدر جوانان را دوست داریم و به تولید ملی اهمیت میدهیم موضوع دیگری است. کمپینی که برای نخریدن خودرو طرح جدید دولت راه افتاده است خیانت به کشور است.
وزیر صنعت ادامه داد: زمان بازپرداخت وام خودرو تغییری نکرده است و براساس اعلام قبلی بازپرداختی 7 ساله دارداما شرایط خرید 4 ساله خودرو نیز فراهم است.
نعمتزاده خطاب به خبرنگاران گفت: از تمام خبرنگاران کشور دعوت میشود که 20 نفر 20 نفر برای بازدید از خودروسازیهای کشورو توانمندیهای آنها به کارخانهها مراجعه فرمایند.
وی افزود: در نیمه اول اسفند نیز نمایشگاهی با عنوان توانمندیهای صنعت خودرو خواهیم داشت که کسانی که در فضای مجازی این نمایشگاه و خرید خودرو را نیز تحریم میکنند مردم به دنبال آنها نمیروند و شعور مردم خیلی بیشتر از این حرفها است.
وزیر صنعت تاکید کرد: در صورتی که از این خودروسازیها بازدید شود مشخص میشود که کیفیت خودروهای ساخته شده در کشور به چه شکل است و خودروی خوب درست کردن به چه شکل ا نجام میشود. بعضی افراد فکر میکنند که خودروسازان ما فوت میکنند و خودرو درست میشود.
این مقام مسئول در ادامه این نشست درباره اینکه چرا خودروهای چینی در طرح فروش اقساطی خودرو قرار گرفتهاند گفت: طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی صرفا برای خودروهای تولید داخل است و خودروهای چینی نیز که در این طرح قرار گرفتهاند تولید داخل اما تحت لیسانس کمپانیهای چینی هستند.
وی افزود: همانطور که خودروهای پژو در داخل کشور تولید میشود خودروهای چینی نیز تولید داخل بوده و صرفا تحت لیسانس است.
نعمتزاده افزود: برخی خودروسازان ما در سالهای گذشته از سوی خودروسازان خارجی مورد تحریم قرار گرفتند به همین منظور برای بستن قرارداد و ادامه تولید خودرو مجبور شدند به سمت خودروسازان چینی بروند.
وزیر صنعت گفت: خودروهای ایرانی خودروهای با کیفیتی هستند و تنها خوشکلی خودروهای خارجی را ندارند.
وی افزود: گلایهای که برخی مردم از کیفیت تولیدات داخلی دارند مربوط به زمان تحریمها است زیرا خودروسازان ما در این دوران مجبور به تامین قطعاتی شدند که از کیفیت لازم برخوردار نبود.
نعمتزاده یادآور شد: در شرایط فعلی خودروسازان ما صرفا قطعات اصلی را خریداری کرده و یا آنها را در داخل کشور تولید میکنند.
وی در پایان یادآور شد: بعد از اجرای برجام دست خودروسازان باز خواهد شد و با ایجاد رقابت بین آنها کیفیت محصولات داخلی افزایش مییابد.
وی افزود: هر فردی میتواند پشت کامپیوتر بنشیند و هرچه میخواهد بنویسد اما اینکه چقدر جوانان را دوست داریم و به تولید ملی اهمیت میدهیم موضوع دیگری است. کمپینی که برای نخریدن خودرو طرح جدید دولت راه افتاده است خیانت به کشور است.
وزیر صنعت ادامه داد: زمان بازپرداخت وام خودرو تغییری نکرده است و براساس اعلام قبلی بازپرداختی 7 ساله دارداما شرایط خرید 4 ساله خودرو نیز فراهم است.
نعمتزاده خطاب به خبرنگاران گفت: از تمام خبرنگاران کشور دعوت میشود که 20 نفر 20 نفر برای بازدید از خودروسازیهای کشورو توانمندیهای آنها به کارخانهها مراجعه فرمایند.
وی افزود: در نیمه اول اسفند نیز نمایشگاهی با عنوان توانمندیهای صنعت خودرو خواهیم داشت که کسانی که در فضای مجازی این نمایشگاه و خرید خودرو را نیز تحریم میکنند مردم به دنبال آنها نمیروند و شعور مردم خیلی بیشتر از این حرفها است.
وزیر صنعت تاکید کرد: در صورتی که از این خودروسازیها بازدید شود مشخص میشود که کیفیت خودروهای ساخته شده در کشور به چه شکل است و خودروی خوب درست کردن به چه شکل ا نجام میشود. بعضی افراد فکر میکنند که خودروسازان ما فوت میکنند و خودرو درست میشود.
این مقام مسئول در ادامه این نشست درباره اینکه چرا خودروهای چینی در طرح فروش اقساطی خودرو قرار گرفتهاند گفت: طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی صرفا برای خودروهای تولید داخل است و خودروهای چینی نیز که در این طرح قرار گرفتهاند تولید داخل اما تحت لیسانس کمپانیهای چینی هستند.
وی افزود: همانطور که خودروهای پژو در داخل کشور تولید میشود خودروهای چینی نیز تولید داخل بوده و صرفا تحت لیسانس است.
نعمتزاده افزود: برخی خودروسازان ما در سالهای گذشته از سوی خودروسازان خارجی مورد تحریم قرار گرفتند به همین منظور برای بستن قرارداد و ادامه تولید خودرو مجبور شدند به سمت خودروسازان چینی بروند.
وزیر صنعت گفت: خودروهای ایرانی خودروهای با کیفیتی هستند و تنها خوشکلی خودروهای خارجی را ندارند.
وی افزود: گلایهای که برخی مردم از کیفیت تولیدات داخلی دارند مربوط به زمان تحریمها است زیرا خودروسازان ما در این دوران مجبور به تامین قطعاتی شدند که از کیفیت لازم برخوردار نبود.
نعمتزاده یادآور شد: در شرایط فعلی خودروسازان ما صرفا قطعات اصلی را خریداری کرده و یا آنها را در داخل کشور تولید میکنند.
وی در پایان یادآور شد: بعد از اجرای برجام دست خودروسازان باز خواهد شد و با ایجاد رقابت بین آنها کیفیت محصولات داخلی افزایش مییابد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها