آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۱۴۹۷
۱۳:۲۴
۱۳۹۸/۰۱/۰۵

بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می‌اندیشد؟

پدال نیوز- شرکت جنرال موتورز به تازگی تایید و اعلام کرده است که قصد دارد برای احداث و راه اندازی یک کارخانه جدید برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، جنرال موتورز که بدون شک بزرگترین شرکت خودروسازی در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود و با تولید مدل‌های متنوعی از وسایل نقلیه باکیفیت، قدرتمند و لوکس، سهم بالایی از بازار این کشور و همچنین بسیاری دیگر از کشورهای جهان را در اختیار دارد، حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته است به سمت و سوی تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی رفته و بدین ترتیب از گردونه رقابت با رقبای پرقدرت و بانفوذ خود در جهان همچون فولکس واگن، ولوو، فورد، دایملر و بی ام و عقب نیفتد.
 
بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
 
بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
 
چندی پیش بود که اخبار متعددی در خصوص تعطیلی کارخانه‌های جنرال موتورز و تعدیل نیروهای انسانی مشغول به کار در آنها منتشر شد که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و همچنین سایر منتقدان به شدت تحت فشار قرار گرفت تا به زودی فکری به حال بازگشت نیروهای انسانی به کار خود و همچنین بازگشایی کارخانه‌های مذکور کند و در این مورد پاسخگو باشد.
 
همان زمان نیز ماری بارا، مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال موتورز در واکنش به انتقادات شدید علیه این شرکت خاطرنشان کرد که این اقدام در راستای گرایش جنرال موتورز به سمت تولید خودروهای برقی و الکتریکی صورت گرفته و کارخانه‌های مذکور احتمالاً از این پس میزبان خط تولید خودروهای جدیدی که پاک و دوستدار محیط زیست هستند، خواهد بود.
 
حالا به گفته رویترز، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که با سرمایه گذاری به ارزش 300 میلیون دلار در یکی از کارخانه‌های خود واقع در دیترویت آمریکا، قصد دارد که به تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی بپردازد و بدین ترتیب موجب اشتغال‌زایی و استخدام 400 نفر نیروی انسانی شود.
 
جنرال موتورز می‌گوید این تصمیم قبل از مجموعه توئیت‌های خشم آلود و قهرآمیز دونالد ترامپ در خصوص بازگشایی کارخانه‌های این شرکت اتخاذ کرده بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو