کد خبر:
۱۰۰۷۹۹ ۱۷:۴۱
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
کدام شرکت بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکاست؟
پدال نیوز- شرکت خودروسازی بیامو به تازگی اعلام کرده که برای پنجمین سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودرو از لحاظ ارزش فروش محصولات در ایالات متحده آمریکا شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، بیام و، به عنوان یکی از بزرگترین و محبوبترین برندهای خودرو در جهان حالا به تازگی با انتشار گزارشی در مورد میزان و مجموع فروش محصولاتش در سال 2018 میلادی، اعلام کرده است که برای پنجمین سال متوالی با فروش بالغ بر 8.4 میلیارد دلار، تبدیل به بزرگترین شرکت صادرکننده خودرو به ایالات متحده آمریکا شده است.
این شرکت همچنین در این گزارش عنوان کرده است که 234 هزار و 689 دستگاه خودرو از سری اسپرت مدل ایکس و همچنین برخی دیگر از مدلهای کوپه خود را به بازار ایالات متحده آمریکا صادر کرده و به فروش رسانده است که از محبوبترین مدلهای این شرکت آلمانی در سال گذشته میلادی به شمار میروند.
ناد فلور، مدیر ارشد اجرایی در بخش تولید شرکت بیام و، در این خصوص خاطرنشان کرده است که افزایش تعرفههای گمرکی از سوی دولت ترامپ و آمریکا تا حد زیادی بر روی میزان فروش خودروهای شرکتهای خارجی تأثیر منفی گذاشته ولی با این حال، بیام و توانسته است به عملکرد موفقیتآمیز خود ادامه داده و تبدیل به بزرگترین صادرکننده خودرو در این کشور شود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اوایل سال گذشته میلادی بود که به بهانه حمایت از تولید داخلی تصمیم گرفت و اعلام کرد تعرفههای گمرکی را تا 25 درصد برای خودروسازان و شرکتهای خارجی افزایش خواهد داد. همین خبر کافی بود تا بسیاری از شرکتهای خارجی فعال در این کشور متحمل ضرر و زیانهای هنگفتی شوند.
این شرکت همچنین در این گزارش عنوان کرده است که 234 هزار و 689 دستگاه خودرو از سری اسپرت مدل ایکس و همچنین برخی دیگر از مدلهای کوپه خود را به بازار ایالات متحده آمریکا صادر کرده و به فروش رسانده است که از محبوبترین مدلهای این شرکت آلمانی در سال گذشته میلادی به شمار میروند.
ناد فلور، مدیر ارشد اجرایی در بخش تولید شرکت بیام و، در این خصوص خاطرنشان کرده است که افزایش تعرفههای گمرکی از سوی دولت ترامپ و آمریکا تا حد زیادی بر روی میزان فروش خودروهای شرکتهای خارجی تأثیر منفی گذاشته ولی با این حال، بیام و توانسته است به عملکرد موفقیتآمیز خود ادامه داده و تبدیل به بزرگترین صادرکننده خودرو در این کشور شود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اوایل سال گذشته میلادی بود که به بهانه حمایت از تولید داخلی تصمیم گرفت و اعلام کرد تعرفههای گمرکی را تا 25 درصد برای خودروسازان و شرکتهای خارجی افزایش خواهد داد. همین خبر کافی بود تا بسیاری از شرکتهای خارجی فعال در این کشور متحمل ضرر و زیانهای هنگفتی شوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها