کد خبر:
۱۰۰۷۶۲ ۰۹:۲۸
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
سؤالات یک نماینده از خودروسازها درباره ثبت نام فوری خودرو
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اگر خودروسازها قطعه ندارند چرا اقدام به پیش فروش خودرو میکنند؟
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبتنام اخیر خودرو از سوی شرکتهای خودروسازی سایپا و ایران خودرو، اظهار داشت: بهتر است این ۲ شرکت خودروسازی اول به تعهدات گذشته خود عمل و سپس اقدام به ثبتنامهای جدید بکنند.
وی افزود: این شرکتها در شرایطی اقدام به ثبتنام جدید تحت عنوان تحویل فوری میکنند که چندین ماه از موعد تحویل ثبتنامهای قبلی، گذشته و مشتریانی که ثبتنام کردهاند با گذشت چند ماه خودرو خود را تحویل نگرفتهاند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس تصرح کرد: سایپا و ایرانخودرو در حالی مبادرت به ثبتنام فوری محصولات خود میکنند که مسئولان این ۲ شرکت، بارها عنوان کردهاند که قطعه برای تولید محصول ندارند؛ سؤالی که پیش میآید این است که اگر شرکتهای مذکور قطعه ندارند، چرا اقدام به پیشفروش خودرو میکنند؟
منصوری ادامه داد: نکته جالبی که وجود دارد این است که خودروسازیها با بهانه نبود قطعات، خودروهای ثبتنامی را تحویل نمیدهند و یا با تأخیر زیاد به دست مشتری میرسانند، سؤال دیگری که وجود دارد، این است که اگر قطعه و یا خودرو وجود دارد، چرا خودروی کسانی که نوبت آنها رسیده است را تحویل نمیدهند؟
نماینده مردم ساوه در مجلس با تأکید بر اینکه تعداد شکایتهای مشتریان از شرکتهای خودروسازی در زمینههای مختلف از جمله تأخیر در زمان تحویل و کیفیت پایین خودروها در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: اگر تخلفی در زمینههای مذکور از سوی خودروسازان صورت گرفته، دستگ
وی افزود: این شرکتها در شرایطی اقدام به ثبتنام جدید تحت عنوان تحویل فوری میکنند که چندین ماه از موعد تحویل ثبتنامهای قبلی، گذشته و مشتریانی که ثبتنام کردهاند با گذشت چند ماه خودرو خود را تحویل نگرفتهاند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس تصرح کرد: سایپا و ایرانخودرو در حالی مبادرت به ثبتنام فوری محصولات خود میکنند که مسئولان این ۲ شرکت، بارها عنوان کردهاند که قطعه برای تولید محصول ندارند؛ سؤالی که پیش میآید این است که اگر شرکتهای مذکور قطعه ندارند، چرا اقدام به پیشفروش خودرو میکنند؟
منصوری ادامه داد: نکته جالبی که وجود دارد این است که خودروسازیها با بهانه نبود قطعات، خودروهای ثبتنامی را تحویل نمیدهند و یا با تأخیر زیاد به دست مشتری میرسانند، سؤال دیگری که وجود دارد، این است که اگر قطعه و یا خودرو وجود دارد، چرا خودروی کسانی که نوبت آنها رسیده است را تحویل نمیدهند؟
نماینده مردم ساوه در مجلس با تأکید بر اینکه تعداد شکایتهای مشتریان از شرکتهای خودروسازی در زمینههای مختلف از جمله تأخیر در زمان تحویل و کیفیت پایین خودروها در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: اگر تخلفی در زمینههای مذکور از سوی خودروسازان صورت گرفته، دستگ
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها