مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی:
700 دستگاه اتوبوس BRT در تهران نیاز به نوسازی دارند
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: از میان ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس بی. آر. تی ۷۰۰ مورد نیاز به نوسازی دارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در خطوط بی. آر. تی کمبود اتوبوس داریم، گفت: علاوه بر این ورود خودروهای شخصی به داخل خطوط بی. آر. تی به مشکلات ترافیک تهران افزوده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این خطوط چه تعداد اتوبوس کم دارند، اظهار کرد: رقم اتوبوسهای مورد نیاز بستگی به سرفاصله حرکت اتوبوسها دارند، اما به طور کلی تهران 3 هزار اتوبوس کم دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار اتوبوس در تهران داریم، اظهار کرد: طبق طرح جامع باید 9 هزار اتوبوس در تهران اقدام به جابجایی شهروندان کنند که از این تعداد یک بخشی هم باید وارد خطوط بی. آر. تی شوند.
سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر 1250 اتوبوس در خطوط بی. آر. تی مشغول جابجایی شهروندان هستند، اظهار کرد: 700 دستگاه از این اتوبوسها بالای 10 سال هستند که باید نوسازی شده و از رده خارج شوند و با از رده خارج شدن آنها با مشکل کمبود اتوبوس مواجه خواهیم شد و اگر این تعداد همچنان در خطوط باقی بمانند هیچ مشکلی در تعداد اتوبوسهای خطوط بی. آر. تی نداریم.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه 13 اتوبوس دو کابین خریداری شده است، تصریح کرد: اگر این تعداد تا قبل از پایان سال شمارهگذاری شود، وارد خطوط میشوند تا کمبود اتوبوس جبران شود.
وی خاطرنشان کرد: تا 20 اسفند سیستم اعلام صوتی نام ایستگاهها در اتوبوسهای خط 7 بی.آر.تی راهاندازی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این خطوط چه تعداد اتوبوس کم دارند، اظهار کرد: رقم اتوبوسهای مورد نیاز بستگی به سرفاصله حرکت اتوبوسها دارند، اما به طور کلی تهران 3 هزار اتوبوس کم دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار اتوبوس در تهران داریم، اظهار کرد: طبق طرح جامع باید 9 هزار اتوبوس در تهران اقدام به جابجایی شهروندان کنند که از این تعداد یک بخشی هم باید وارد خطوط بی. آر. تی شوند.
سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر 1250 اتوبوس در خطوط بی. آر. تی مشغول جابجایی شهروندان هستند، اظهار کرد: 700 دستگاه از این اتوبوسها بالای 10 سال هستند که باید نوسازی شده و از رده خارج شوند و با از رده خارج شدن آنها با مشکل کمبود اتوبوس مواجه خواهیم شد و اگر این تعداد همچنان در خطوط باقی بمانند هیچ مشکلی در تعداد اتوبوسهای خطوط بی. آر. تی نداریم.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه 13 اتوبوس دو کابین خریداری شده است، تصریح کرد: اگر این تعداد تا قبل از پایان سال شمارهگذاری شود، وارد خطوط میشوند تا کمبود اتوبوس جبران شود.
وی خاطرنشان کرد: تا 20 اسفند سیستم اعلام صوتی نام ایستگاهها در اتوبوسهای خط 7 بی.آر.تی راهاندازی خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها