معاون شهردار تهران با مترو به نمایشگاه مطبوعات می رود
پدال نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران فردا با مترو به نمایشگاه مطبوعات می رود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و برخی از هنرمندان، ورزشکاران و گروه های مرجع جامعه به کمپین «تهران پاک را دوست دارم» پیوستند.
هدف این کمپین آگاه سازی افکار عمومی نسبت به پیامدهای ناگوار آلودگی هوا و ترغیب آن ها به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است چرا که گفته می شود 80 درصد آلودگی هوا در تهران را خودروها و موتورسیکلت های تولید می کنند و بهترین راه مقابله با آلودگی خودروها توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تشویق مردم در جهت استفاده از آن است.
بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی آلودگی هوا سالانه جان بسیاری از شهروندان را در کلان شهرها می گیرد و منشأ بیماری های خطرناکی است. در تهران نیز آلودگی هوا به خصوص در ماه های سرد سال در روزهای متعددی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد و سبب ساز بیماری های مختلف شده است به طوری که گفته می شود آلودگی هوا به طور متوسط پنج سال از عمر شهروندان تهرانی کاسته است.
کمپین «تهران پاک را دوست دارم» با همراهی هنرمندان، ورزشکاران و گروه های مرجع جامعه قصد دارد، افکار عمومی را نسبت به پیامدهای ناگوار آلودگی هوا آگاه کرده و شهروندان را برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی در مسیرهای کوتاه ترغیب کند.
جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به عنوان نخستین فرد، روز یکشنبه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در نمایشگاه مطبوعات حاضر شده و تابلو کمپین «تهران پاک را دوست دارم» را امضا می کند. در ساعات و روزهای بعد نیز هنرمندان و ورزشکاران به همین ترتیب به این کمپین می پیوندند.
هدف این کمپین آگاه سازی افکار عمومی نسبت به پیامدهای ناگوار آلودگی هوا و ترغیب آن ها به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است چرا که گفته می شود 80 درصد آلودگی هوا در تهران را خودروها و موتورسیکلت های تولید می کنند و بهترین راه مقابله با آلودگی خودروها توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تشویق مردم در جهت استفاده از آن است.
بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی آلودگی هوا سالانه جان بسیاری از شهروندان را در کلان شهرها می گیرد و منشأ بیماری های خطرناکی است. در تهران نیز آلودگی هوا به خصوص در ماه های سرد سال در روزهای متعددی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد و سبب ساز بیماری های مختلف شده است به طوری که گفته می شود آلودگی هوا به طور متوسط پنج سال از عمر شهروندان تهرانی کاسته است.
کمپین «تهران پاک را دوست دارم» با همراهی هنرمندان، ورزشکاران و گروه های مرجع جامعه قصد دارد، افکار عمومی را نسبت به پیامدهای ناگوار آلودگی هوا آگاه کرده و شهروندان را برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی در مسیرهای کوتاه ترغیب کند.
جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به عنوان نخستین فرد، روز یکشنبه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در نمایشگاه مطبوعات حاضر شده و تابلو کمپین «تهران پاک را دوست دارم» را امضا می کند. در ساعات و روزهای بعد نیز هنرمندان و ورزشکاران به همین ترتیب به این کمپین می پیوندند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها