کد خبر:
۱۰۰۰۱۵ ۱۰:۰۸
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
جنرال موتورز تسلیم ترامپ شد
پدال نیوز: شرکت جنرالموتورز بهعنوان بزرگترین خودروساز آمریکایی اعلام کرده که تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی حجم تولید خود را در کارخانه دیترویت به میزان قابلتوجهی افزایش خواهد داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت جنرالموتورز بهعنوان بزرگترین خودروساز آمریکایی اعلام کرده که تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی حجم تولید خود را در کارخانه دیترویت به میزان قابلتوجهی افزایش خواهد داد. شرکتهای خودروسازی نیز مانند بسیاری از حوزههای دیگر از تصمیمات و فشارهای سیاسی دونالد ترامپ رئیسجمهوری آمریکا در امان نمانده و موظف شدهاند به جای تولید محصول در کارخانههای خارج از خاک ایالاتمتحده، فعالیت و حجم تولید را در کارخانههای وطنی افزایش دهند.
حالا تازهترین اخبار و گزارشهای منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که جنرالموتورز تصمیم گرفته بعد از تعطیلی کارخانه خود در انتاریوی کانادا، میزان تولید در کارخانه دیترویت واقع در خاک آمریکا را تا ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به میزان قابلملاحظهای افزایش و توسعه دهد. جنرالموتورز ازسوی ترامپ در مورد کارخانه خود در ایالت اوهایو به شدت تحتفشارهای سیاسی قرار گرفته است.گفته میشود بهدنبال تعطیلی کارخانههای خارج از خاک این کشور، جنرالموتورز ۱۵ درصد از نیروی انسانی خود را از دست خواهد داد و این به آن معناست که بالغبر ۱۸ هزار نفر از کارکنان این خودروساز بزرگ تعدیل خواهند شد. همچنین مقامات این شرکت در این خصوص خاطرنشان کردهاند که با تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانههای فعال خود تا سال ۲۰۲۰ میلادی، حدود ۶میلیارد دلار از هزینههای جنرالموتورز کاهش پیدا خواهد کرد.به گفته تحلیلگران و کارشناسان فعال در خودروسازی، جنرالموتورز در راستای کاهش هزینههای عملیاتی، گردش مالی بیشتر در اقتصاد آمریکا و جلوگیری از خروج ارز و درآمدزایی برای سایر کشورها، تصمیم گرفته بهازای تعطیلی کارخانههای غیروطنی خود، به افزایش و توسعه میزان تولید محصولاتش در سال ۲۰۲۰ میلادی بپردازد.
حالا تازهترین اخبار و گزارشهای منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که جنرالموتورز تصمیم گرفته بعد از تعطیلی کارخانه خود در انتاریوی کانادا، میزان تولید در کارخانه دیترویت واقع در خاک آمریکا را تا ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به میزان قابلملاحظهای افزایش و توسعه دهد. جنرالموتورز ازسوی ترامپ در مورد کارخانه خود در ایالت اوهایو به شدت تحتفشارهای سیاسی قرار گرفته است.گفته میشود بهدنبال تعطیلی کارخانههای خارج از خاک این کشور، جنرالموتورز ۱۵ درصد از نیروی انسانی خود را از دست خواهد داد و این به آن معناست که بالغبر ۱۸ هزار نفر از کارکنان این خودروساز بزرگ تعدیل خواهند شد. همچنین مقامات این شرکت در این خصوص خاطرنشان کردهاند که با تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانههای فعال خود تا سال ۲۰۲۰ میلادی، حدود ۶میلیارد دلار از هزینههای جنرالموتورز کاهش پیدا خواهد کرد.به گفته تحلیلگران و کارشناسان فعال در خودروسازی، جنرالموتورز در راستای کاهش هزینههای عملیاتی، گردش مالی بیشتر در اقتصاد آمریکا و جلوگیری از خروج ارز و درآمدزایی برای سایر کشورها، تصمیم گرفته بهازای تعطیلی کارخانههای غیروطنی خود، به افزایش و توسعه میزان تولید محصولاتش در سال ۲۰۲۰ میلادی بپردازد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها