آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۵۰۲۰
۱۱:۱۰
۱۳۹۴/۰۵/۲۸

صادرات بوئیک چینی به آمریکا

پدال نیوز: جنرال موتورز در اقدامی که ممکن است واکنش سیاستمداران آمریکا نسبت به ضعیف شدن تولید داخلی را به‌دنبال داشته باشد، به‌زودی نخستین خودروساز بزرگ می‌شود که خودروی ساخت چین در این کشور خواهد فروخت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، تحلیلگران انتظار دارند که این خودروساز تا اواخر سال 2016 کراس اوور کامپکت بوئیک انویژن را از کارخانه‌ای در چین به نمایندگی‌های فروش در آمریکا صادر کند. در حقیقت تحلیلگران موسسه آی اچ اس اتوموتیو به اندازه‌ای مطمئن هستند چنین اتفاقی خواهد افتاد که این موضوع را در پیش‌بینی‌هایشان درباره میزان فروش در آمریکا لحاظ کرده اند.
 
با این همه سخنگوی بوئیک اظهار کرد که صادرات انویژن از چین به آمریکا گمانه زنی است اما در عین حال خاطرنشان کرد که جنرال موتورز در حال بررسی همه فرصت‌ها برای این خودرو است.
 
جنرال موتورز انویژن را در چین می سازد که بزرگ‌ترین بازار برند بوئیک است در واقع مصرف کنندگان چینی در مقایسه با آمریکایی‌ها علاقه بیشتری به بوئیک دارند. اگر جنرال موتورز تصمیم بگیرد این خودرو را در آمریکا بفروشد، سریع‌ترین و اقتصادی‌ترین راه صادرات آن خواهد بود.
 
طبق گزارش آی اچ اس اتوموتیو، انتظار می‌رود فروش انویژن در چین در سال 2017 به حدود 129 هزار دستگاه برسد در مقابل جنرال موتورز حدود 35 هزار دستگاه از این خودرو را که در حال حاضر در آمریکا موجود نیست، در این بازار خواهد فروخت.
 
به گفته تحلیلگران، با توجه به حجم اندک فروش، برای جنرال موتورز ساخت این خودرو در هر دو کشور چین و آمریکا از نظر اقتصادی منطقی نیست.
 
موضوع پیچیده‌تر دیگر آغاز مذاکرات قرارداد با اتحادیه کارکنان خودروی متحد است. این اتحادیه که تهدید کرده در صورتی‌که تا اواسط سپتامبر با جنرال موتورز، فورد یا فیات کرایسلر به توافق نرسد، برگزاری یک اعتصاب را ترتیب خواهد داد همواره منتقد اقدام خودروسازان در انتقال تولید به کشورهای دیگر بوده است.
 
انویژن به منزله فرصتی برای این اتحادیه خواهد بود تا خواستار مونتاژ این مدل در آمریکا شود. این خودرو بزرگتر از بوئیک انکور و کوچکتر از بوئیک انکلاو است.
 
جنرال موتورز تولید انویژن را حدود یک سال قبل در کارخانه جدیدی در استان شاندونگ آغاز کرد و در هفت ماه اول امسال 57 هزار و 413 دستگاه فروخت.
 
این خودروساز اعلام کرده، تولید مدل جدیدی را در کارخانه مونتاژ اوریون تاون شیپ در میشیگان آغاز خواهد کرد. تحلیلگران و متخصصات برنامه ریزی تولید بر این باورند که این خودرو احتمالا کراس اووری با برند کادیلاک خواهد بود.
 
بر اساس گزارش یو اس ای تودی، جنرال موتورز ماه گذشته برنامه اش برای گسترش شراکت با سایک موتور چین با هدف تولید خانواده جدیدی از مدلهای شورولت برای بازارهای چین، هند، برزیل و مکزیک را آغاز کرد اما مقامات این شرکت عنوان کرده اند برنامه ای برای صادرات این خودروها به بازارهای توسعه یافته‌ای مانند آمریکا ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر