کد خبر:
۱۱۶۵۶۸ ۱۴:۱۲
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
نیمی از جایگاههای CNG کشور متعلق به شهرداری هاست /
شناسایی خودروهایی که غیرمجاز گازسوز شده اند
پدال نیوز: عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: نیمی از جایگاههای CNG در اختیار شهرداریها و سازمانهای زیر مربوطه است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، نادر آخوندی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: همانطور که استحضار دارید بعد از اصلاح قیمت بنزین استفاده از سوخت پاک CNG افزایش پیدا کرده است که اکثر مصرف کنندگان سوخت CNG خودروهای عمومی و وانت بارها هستند.
او بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تبدیل یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از بنزین به CNG اختصاص یافت که انتظار داشتیم مبلغی هم شورای اقتصاد جهت بازسازی و تعمیرات جایگاهها اختصاص دهد. بارها اعلام کرده ایم جایگاههای CNG نیاز به بهسازی و بازسازی دارند به خصوص جایگاههای تحت مالکیت شهرداریهای سراسر کشور که نیمی از جایگاههای CNG در اختیار شهرداریها و سازمانهای زیر مربوطه است.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور ادامه داد: این روزها در کلانشهرها با مشکلات آلودگی هوا مواجه هستیم که با افزایش مصرف CNG می توان درصدی از آلودگی هوا را کاهش داد، چرا که وزارت نفت تمام زیرساختها را مهیا کرده است.
شرایط تبدیل مصرف سوخت بنزین کامیونهای ناوگان خدمات شهری به CNG
آخوندی افزود: می توان ۱۰۰ درصد کامیونهای ناوگان خدمات شهری تمام شهرداریهای سراسر کشور را از سوخت گازوئیل به CNG تبدیل کرد و بابت تامین سوخت این ناوگان هم هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، چرا که وزارت نفت بابت تامین سوخت اتوبوسهای شهری در داخل سایت سازمانهای اتوبوسرانی سراسر کشور به اندازه کافی جایگاه احداث کرده و می توان از این جایگاهها سوخت دیگر خودروهای شهرداریها را هم تامین کرد.
او افزود: جای تاسف دارد کشورهایی که به اندازه ۲۰ درصد کشورمان ذخایر گاز ندارند مشکل آلودگی هوا هم ندارد، ولی در خصوص استفاده از سوخت CNG از کشورمان جلوتر هستند در صورتی که کشور ما با در اختیار داشتن منابع عظیم انرژی و هزینه چند میلیارد دلاری بابت احداث جایگاههای CNG متاسفانه این جایگاهها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور تشریح کرد: ما انتظار داریم در خصوص تبدیل یک میلیون و چهارصد هزار خودرو از بنزین به CNG از ظرفیتهای بخش خصوصی هم استفاده شود و کیفیت را فدای چند درصد قیمت نکنند و به ویژه برای وانت بارها از مخازنی با ظرفیت بالا استفاده شود چرا که همیشه مالکان خوروهای گازسوز در این زمینه گلهمند هستند.
آخوندی افزود: در خصوص خودروهایی که توسط کارگاههای غیر مجاز به CNG تبدیل شده است و همچنین استفاده از سوخت LPG یا همان گاز مایع است که با همکاری ارگانهای ذیربط می توان در کمترین زمان ممکن این خودروها را شناسایی کرد.
او گفت: بهره برداران و مالکان جایگاههای CNG از نظر شرایط اقتصادی با بحران مالی مواجه هستند، از هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم کارمزدی را به عنوان کمک به این قشر زحمتکش اختصاص دهند تا بتوانند درصدی از زیان انباشته خودشان را رفع کنند.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور بیان کرد: همکاران ما در خصوص عدم همکاری شهرداریها بارها به سازمان شهرداریهای وزارت کشور مراجعه کرده و تاکنون در این زمینه هیچگونه اقدامی از طرف سازمان شهرداریها نسبت به موضوعات درخواست شده ترتیب نداده است.
آخوندی تشریح کرد: حتی شهرداریها علیرغم عدم همکاری خود با فعالان این صنف در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان ما علیه کشورمان تحمیل کرده است حتی با دریافت اجاره خود تقاضای دریافت جریمه دیر کرد با درصدی بالایی را دارد.
او بیان کرد: در صورتیکه سازمانهای امور مالیاتی و تامین اجتماعی جهت کمک به بخش خصوصی جریمه را بخشیدن ولیکن شهرداریها با دریافت اجاره خود و با تهدید ضبط ضمانت نامه تقاضای کمک جزعی را که دولت محترم جهت جبران بخشی از خسارتهای وارده در اثر تحریمهای ظالمانه به بهره برداران پرداخت کرده است را دارد لذا از ریاست محترم قوه قضائیه که همواره پشتیبان واقعی بخش خصوصی است تقاضا داریم دستور رسیدگی به مشکلات عدیدهای که این صنف با آن مواجه است صادر کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
او بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تبدیل یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از بنزین به CNG اختصاص یافت که انتظار داشتیم مبلغی هم شورای اقتصاد جهت بازسازی و تعمیرات جایگاهها اختصاص دهد. بارها اعلام کرده ایم جایگاههای CNG نیاز به بهسازی و بازسازی دارند به خصوص جایگاههای تحت مالکیت شهرداریهای سراسر کشور که نیمی از جایگاههای CNG در اختیار شهرداریها و سازمانهای زیر مربوطه است.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور ادامه داد: این روزها در کلانشهرها با مشکلات آلودگی هوا مواجه هستیم که با افزایش مصرف CNG می توان درصدی از آلودگی هوا را کاهش داد، چرا که وزارت نفت تمام زیرساختها را مهیا کرده است.
شرایط تبدیل مصرف سوخت بنزین کامیونهای ناوگان خدمات شهری به CNG
آخوندی افزود: می توان ۱۰۰ درصد کامیونهای ناوگان خدمات شهری تمام شهرداریهای سراسر کشور را از سوخت گازوئیل به CNG تبدیل کرد و بابت تامین سوخت این ناوگان هم هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، چرا که وزارت نفت بابت تامین سوخت اتوبوسهای شهری در داخل سایت سازمانهای اتوبوسرانی سراسر کشور به اندازه کافی جایگاه احداث کرده و می توان از این جایگاهها سوخت دیگر خودروهای شهرداریها را هم تامین کرد.
او افزود: جای تاسف دارد کشورهایی که به اندازه ۲۰ درصد کشورمان ذخایر گاز ندارند مشکل آلودگی هوا هم ندارد، ولی در خصوص استفاده از سوخت CNG از کشورمان جلوتر هستند در صورتی که کشور ما با در اختیار داشتن منابع عظیم انرژی و هزینه چند میلیارد دلاری بابت احداث جایگاههای CNG متاسفانه این جایگاهها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور تشریح کرد: ما انتظار داریم در خصوص تبدیل یک میلیون و چهارصد هزار خودرو از بنزین به CNG از ظرفیتهای بخش خصوصی هم استفاده شود و کیفیت را فدای چند درصد قیمت نکنند و به ویژه برای وانت بارها از مخازنی با ظرفیت بالا استفاده شود چرا که همیشه مالکان خوروهای گازسوز در این زمینه گلهمند هستند.
آخوندی افزود: در خصوص خودروهایی که توسط کارگاههای غیر مجاز به CNG تبدیل شده است و همچنین استفاده از سوخت LPG یا همان گاز مایع است که با همکاری ارگانهای ذیربط می توان در کمترین زمان ممکن این خودروها را شناسایی کرد.
او گفت: بهره برداران و مالکان جایگاههای CNG از نظر شرایط اقتصادی با بحران مالی مواجه هستند، از هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم کارمزدی را به عنوان کمک به این قشر زحمتکش اختصاص دهند تا بتوانند درصدی از زیان انباشته خودشان را رفع کنند.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور بیان کرد: همکاران ما در خصوص عدم همکاری شهرداریها بارها به سازمان شهرداریهای وزارت کشور مراجعه کرده و تاکنون در این زمینه هیچگونه اقدامی از طرف سازمان شهرداریها نسبت به موضوعات درخواست شده ترتیب نداده است.
آخوندی تشریح کرد: حتی شهرداریها علیرغم عدم همکاری خود با فعالان این صنف در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان ما علیه کشورمان تحمیل کرده است حتی با دریافت اجاره خود تقاضای دریافت جریمه دیر کرد با درصدی بالایی را دارد.
او بیان کرد: در صورتیکه سازمانهای امور مالیاتی و تامین اجتماعی جهت کمک به بخش خصوصی جریمه را بخشیدن ولیکن شهرداریها با دریافت اجاره خود و با تهدید ضبط ضمانت نامه تقاضای کمک جزعی را که دولت محترم جهت جبران بخشی از خسارتهای وارده در اثر تحریمهای ظالمانه به بهره برداران پرداخت کرده است را دارد لذا از ریاست محترم قوه قضائیه که همواره پشتیبان واقعی بخش خصوصی است تقاضا داریم دستور رسیدگی به مشکلات عدیدهای که این صنف با آن مواجه است صادر کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها